דוד ביטן: "השמאל לא יקבע לנו מי יהיה בראש; נתניהו 'מכונת מנדטים"

אסתי פלד 1 Comment on דוד ביטן: "השמאל לא יקבע לנו מי יהיה בראש; נתניהו 'מכונת מנדטים"

ח"כ דוד ביטן במהדורה המרכזית: "נתניהו המועמד שלנו, רק הוא יכול להביא 61 מנדטים. נראה לך שאדלשטיין יכול לנצח את נתניהו? אני לא רוצה ממשלה שהשמאל קובע לנו מי יעמוד בראש הממשלה והליכוד. נתניהו אהוב ע"י הימין והוא מכונת מנדטים"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דוד ביטן שוחח הערב (חמישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית והתייחס לשרידותה של הממשלה. "זה נגמר ממזמן. פורמלית זה יגמר תוך זמן קצר. הם מנסים להגיע לסוף המושב כדי לדחות את הבחירות אבל הם כבר מבינים שאין להם ברירה. כל ילד ברחוב יגיד לך שאין ממשלה. כמה אפשר לתת ולתת ולא לקבל כלום בתמורה? היום הם עצרו את התקציב לזועבי".

ביטן הוסיף: "הם לא מוכנים להודות בכישלון אבל ככל שהם ימשכו את הזמן אנחנו נמשיך לעלות בסקרים, לא נראה לי שהם ישרדו את מושב הקיץ. ובשביל שזה לא יקרה עלינו לקחת עוד מנדט מהקואליציה ואנחנו עובדים על זה. אם אנחנו משיגים 61 יש לנו ממשלה שלנו בלי הפרעות".

הוא התייחס לביקורת על דברים שלא נעשו בימי שלטונו של נתניהו: "עשינו הרבה דברים ב-12 שנה, אבל לא להכול היה לנו רוב, למשל לשינויים במערכת המשפט. היה את כחלון, לפני זה היה את ברק".

ביטן הצהיר: "אני מתנגד לממשלה עם סער, ככה לא נעמוד בהבטחות לציבור ונרד במנדטים. הסיכוי היחידי זה רק בחירות עכשיו".

הוא נשאל לכמה שיריונים לפורשים מהקואליציה יסכימו בליכוד: "עם בין שניים לשלושה שירונים – אנחנו יכולים לחיות, אבל לא יותר. אנחנו צריכים עוד אחד שיפרוש. משפחת נתניהו הסירה את הווטו על שקד, אבל היא לא מגיעה ומנסה לתחזק את הממשלה הזו והיא עושה טעות. אנחנו לא יושבים וממתינים, אנחנו פועלים. בליכוד עשו טעות כשדיברו רק עם סילמן כאשר היו צריכים עוד אחד".

ביטן הבהיר: "נתניהו המועמד שלנו, רק הוא יכול להביא 61 מנדטים. נראה לך שאדלשטיין יכול לנצח את נתניהו? אני לא רוצה ממשלה שהשמאל קובע לנו מי יעמוד בראש הממשלה והליכוד. נתניהו אהוב ע"י הימין והוא מכונת מנדטים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יאיר גולן אתה אפילו לבן אנוש
    מתבייש בך בכלל שהיית קצין בצבא